איך לרדת במשקל ולא להתקמט בדרך?

ירידה במשקל מספקת שמחה וסיפוק רב. עם זאת, בקרב רבים ורבות עולה החשש – מה יקרה לעור הפנים שלי אחרי ההרזיה? רבים אף חוששים לרשת כדי שעור הפנים לא יתקמט ויתייבש. האומנם הרזיה גורמת למצב העור להתדרדר? האם ישנן דרכים גם לרזות וגם לשמור על עור פנים בריא, יה וזוהר?

ברוב המקרים זה בהחלט אפשרי. דוגמא נפלאה הייתה לי בקליניקה עם אישה מעל גיל 50, שרצתה להשיל מספר לא מועט של ק”ג. הפחד שמנע ממנה לפצוח בדיאטה היה הפחד להתקמט. אחרי היעוץ היא החלה בדיאטה והשילה במשך מספר חודשים כ-15 ק”ג. באחת הפגישות היא סיפרה שחברים אותם לא ראתה זמן רב שאלו אותה האם עשתה מתיחת פנים – עד כדי כך עורה נראה נפלא!

אז מה הסודות שגיליתי לה ובעזרתם היא שמרה ואף שיפרה את מראה עור פניה?

איך לרדת במשקל

אגלה לכם – בחלק זה אחלוק איתכם 7 סודות לשמירה על עור הפנים ובחלק השני של הכתבה 6 סודות נוספים.

סוד 1: לשתות. הגדילו את כמות הנוזלים היומית ל-8-10 כוסות. מה לשתות? כל דבר שמכיל מים ולא מכיל סוכר לדוגמא: מים (כמובן), סודה, משקאות דיאט, תה וקפה ללא סוכר. שתייה מרובה משפרת את המצב, המראה והאלסטיות של העור, מקטינה את הקמטים ומעניקה עור זוהר וקורן.

סוד 2: לרזות בהדרגה. לאט ובטוח זה המפתח. ככל שהירידה איטית יותר, כך העור יפגע פחות. אין צורך להחפז ולמהר ועדיף להשיל את הקילוגרמים באיטיות והתמדה, ולא עם דיאטה מהירה. כך גם תגיעו לתוצאות שיהיו איתכם לאורך זמן.

סוד 3: לא לעשות דיאטות יו-יו. הימנעו מעליות וירידות תכופות במשקל. שינויים דרסטיים במשקל פוגעים באלסטיות של העור, ורמים להזדקנותו המוקדמת ולהופעת סימני מתיחה וקמטים. עדיף לרדת פחות ולשמור על המשקל מאשר לרדת יותר ולהעלות בחזרה את המשקל (פלוס ריבית).

סוד 4: להפסיק לעשן. עישון מזרז היווצרות של רדיקלים חופשיים הפוגעים בעור הפנים וגורמים להזדקנותו.

סוד 5: לישון טוב. שנו לפחות 7-8 שעות בכל לילה. מנוחה משפרת את מצב הגוף כולו ואת איכות העור במיוחד. יש לכם בעיות שינה? פנו לרופא וטפלו בבעיה.

סוד 6: לעשות פעילות גופנית. פעילות אירובית מתונה, 4-5 פעמים בשבוע, רצוי באוויר הצח. תזונה נכונה לחיטוב הגוף חשוב.

סוד מספר 7: להגן על העור. מומלץ לחבוש כובע עם שוליים רחבים ולמרוח קרם הגנה כשיוצאים לשמש – זה מקטין את נזקי קרינת האולטרה סגולה. כמו כן חשוב לזכור שזמן הטוב ביותר לשיזוף נמצא בין 7 בערב ל-7 בבוקר.

רוצים לגלות את הסודות הנוספים שלי? הקליקו לקריאת הכתבה הבאה: קישור לחלק השני של הכתבה

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.