איך יורדים במשקל? המלצות שיעזרו לכם לרדת במשקל.

איך יורדים במשקל?- עצות מד”ר אולגה רז.

  1. להפסיק לעשות דיאטות קיצוניות קשות ולא מאפשרות לאכול אוכל שאוהבים. למה? משום שרוב האנשים לא מזוכיסטים ולא יחזיקו מעמד לאורך זמן.
  2. להפסיק לפחד מפחמימות. דיאטה דלת פחמימות, כמו פחמימות רבות, כמו לחם מלא, אורז בסמטי או מלא, דגנים (לא דגני בוקר), קטניות, כוסמת וכדומה עוזרות בירידה במשקל על עצמכם לאכול פחמימות.
  3. להפסיק לדלג על ארוחות. כשאתם לא אכלתם שעות ומרגישים רעב, תתנפלו על האוכל, זה דבר אינסטינקטיבי שכך הגוף שלנו מגיע לרעב.
  4. להפסיק לפחד לאכול לפני השינה. מי שמסיים את האכול בשעות מוקדמות צפוי להתעורר בלילה ולאול דברים מיותרים. אכילת ארוחה קטנה כשעה לפני השינה חיונית לחולי סוכרת וגם לכל אדם שרוצה לישון בשקט.
  5. להפסיק לחשוב שרק המים הוא השתייה. רבים לא אוהבים מים ומסיבה זאת לא שותים מספיק. השתייה היא כל דבר שמורכב ממים אך לא מכיל סוכר, כמו סודה, משקאות דייאט, תה, קפה, חלוטות.
  6. להפסיק לחשוב שאם אתם עושים דיאטה (במובן השגוי של המילה – לרדת כמה שיותר וכמה שיותר מהר) אז תרדו מהר. מי שיורד מהר הוא גם יעלה מהר. אבל רבים בכלל לא ירדו, משום שבחוסר אוכל הגוף החכם שלנו מוריד את קצב חילוף החומרים וירידה במשקל נהיית איטית יותר ואף נפסקת לחלוטין.
  7. דיאטה קשה וחסרה לאף פעם לא תהפוך לאורח חיים, מה שאומר שנעלה שוב. מה שחשוב הוא ללמוד לאכול מחדש, לעשות שינוי בהרגלי קניות, בישולים ואכילה, גם למי שרוצה לרדת במשקל וגם למשפחתו. לביאו בריאות לאנשים שאתם אוהבים.

איך יורדים במשקל

אז איך יורדים במשקל? אפשרות טובה היא דיאטת הלחם של הדיאטנית דר’ אולגה רז

למי שזקוק לפחמימות, ומי לא, ורוצה לרדת במשקל ולהפוך דיאטה לאורך חיים, ולא לקחת דיאטה מהירה ולעזוב, אלא מתאים לעשות דיאטת המבוססת על פחמימות המורכבות ועל הלחם. את דיאטת הלחם פיתחה בתחילת שנות ה-90 ד”ר אולגה רז, דיאטנית קלינית, מייסדת את המחלקה למדעי התזונה באוניברסיטת אריאל והיחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי איכילוב. הדיאטה מבוססת מדעית על הקשר שבין אכילת פחמימות לבין רמות אינסולין וסרוטונין בגוף.

עקרונות הדיאטה

  1. אכילת פחמימות מורכבות מעלה את רמות הסרוטונין במוח ונותנת תחושת שובע, רוגע מצב רוח טוב וערנות.
  2. 2. אכילת ארוחות קטנות כל 3-4 שעות מונעת ירידה בסרוטונין ועלייה באינסולין וכך מונעת תחושות רעב וצורך במתוק.
  3. מניעת העלייה של רמות האינסולין בדם מסיעת לירידה מתמדת במשקל למונעת התפתות הסוכרת.

4.דיאטת הלחם מכילה את כל המזונות הדרושים לבריאות, כולל סוגי בשר רזה, ביצים ודגים, שמן זית וקנולה, ממרחים טעימים ובריאים, ירקות בשפע, מוצרי חלב ופריות בהגבלה, שתייה מרובה.

יתרונות דיאטת הלחם

  • קלה לביצוע ומשתלבת היטב עם אורח חיים בריא
  • לא דורשת בישולים מיוחדים אך למי שאוהב לבשל יש הרבה מקום ליצירתיות
  • אין צורך באוכל”דיאטטי” מיוחד ואפשר לאכול יחד עם המשפחה, קל להפוך לאורך חיים
  • לא סופרים קלוריות או נקודות
  • אפשר לאכול בכל מקום – בבית, במשרד, בחופש, באירועים
  • משרה תחושת שובע ורוגע, מונעת תחושת רעב

משפרת את מצב הבריאותי, מוריד סוכר ושומנים, מאזן לחיץ הדם, משפר שינה, בעיות מערכת העיכול ועוד

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.