קבוצות בוטיק – קבוצות הרזיה בשיטת ד"ר אולגה רז

מה זה בשבילך לעשות דיאטה? רעב? סבל? האם באמת צריך לסבול כדי להוריד במשקל ולשפר את הבריאות וההרגשה? ממש לא ואפילו להיפך. אם סובלים לא רק שלא מתמידים לאורך זמן אלא שבדרך כלל גם אם מצליחים לרדת במשקל עולים בסוף את הכל בתוספת ריבית. כיצד קבוצות ההרזיה שלנו יכולות לסייע לך?

לומדים כמה ומה לאכול

בקבוצות הרזיה שלנו מקבלים תוכנית תזונתית שבנויה מארוחות קטנות כל 3-4 שעות ממזונות אהובים כמו לחם, פסטה, גריסים, קטניות ועוד בנוסף למזונות נוספים כמו ירקות, עופות, דגים, ביצים ומוצרי חלב דלי שומן. בקבוצות הרזיה לומדים איך לאכול גם במסעדות, אירועים ובתי מלון ועדיין לשמור על המשקל. למעשה תגלו שניתן לאכול ולהנות מאוד מאוכל בלי לפגוע במשקל כלל. מה שחשוב זה פשוט לעשות את זה חכם וזה בדיוק מה שלומדים לעשות אצלנו.

עושים שינוי במחשבה ובהרגלים

רבים שמנסים לרדת במשקל אינם מצליחים בגלל שהם לכודים בדפוסי חשיבה מכשילים ובהרגלים שמפילים אותם בפעם אחר פעם. בקבוצות הבוטיק שלנו עושים עבודה של אימון תזונתי לשינוי הרגלים וצורת חשיבה כדי שמה שהפיל אתכם בעבר לא יפיל אתכם יותר. רוב האנשים יודעים פחות או יותר מה בריא יותר ומה פחות אבל אותם דפוסי התנהלות שהם רגילים אליהם פוגעים בהצלחתם. כדי להצליח וליצור שינוי ארוך טווח יש להתמודד עם שורש הבעיה.

לא עוברים את זה לבד

אחד היתרונות הגדולים של קבוצות הרזיה זה התמיכה והליווי לאורך הדרך. מתמודדים עם הקשיים ולומדים דרכי התנהלות חדשות עם אנשים שעוברים תהליך דומה מה שהופך את כל התהליך למהנה יותר וקל יותר. היתרון של קבוצות הבוטיק שלנו הוא שמי שמנחה זה דיאטנית קלינית שהוכשרה על ידי ד”ר אולגה רז וכך מקבלים תמיכה וליווי מקצועיים ומקדמים לעבר המטרה.

אם גם אתם רוצים לדעת איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר .