מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון?

מתאמנים בחדר כושר? תוהים אם ללכת אחרי האימון לדוכן השייקים הקרוב? ד"ר אולגה רז ונגה ניר נאמן עושות לכן סדר בתוכנית "עושות חשבון" בערוץ 10.

שייק חלבון – שייק חלבון על בסיס פירות ואבקת חלבון יכול להתאים אחרי אימון מאחר ואחרי אימון רצוי לצרוך חלבון ופחמימה. לא חייבים שייק! אפשר לקבל את אותו הדבר מארוחה לדוגמא סלט עם פחמימה (פסטה, אורז, תירס וכדומה) עם חלבון (ביצה, טונה, גבינה וכדומה). אופציה מהירה ונהדרת נוספת היא כריך מחיטה מלאה עם מנת חלבון.

משקאות איזוטונים – משקאות איזוטונים מכילים סוכר ומלחים ומשלימים איבוד מלחים באימון. יכולים להתאים אחרי אימון אינטנסיבי אבל רוב מתאמני חדר כושר לא זקוקים למשקה איזוטוני.

קפה שחור לפני אימון – יש כאלו הממליצים לשתות קפה שחור לפני אימון אבל חוץ מלהריץ אתכם לשירותים באמצע האימון זה כנראה לא ממש עוזר.

לסרטון:

 

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר' אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.

מעוניינים במידע נוסף אודות שיטת ד״ר אולגה רז?

התקשרו לטלפון 052-4266934 או מלאו פרטים ונחזור אליכם