קבוצות הרזיה במקום העבודה

האם אפשר לשפר את בריאות העובדים גם במקום העבודה?
דר’ אולגה רז מציעה פתרון: קבוצות הרזיה של ד”ר אולגה רז במקום העבודה
מזוננו הוא תרופתנו, אז בואו נאכל מזון בריא במקום מזון מזיק. קבוצות הרזיה של דר’ אולגה רז מאפשרות לעובדים לרדת במשקל ולשפר את הבריאות ואת הביצועים.
השמנת יתר מהווה גורם סיכון לתחלואה משמעותית כגון :
– מחלות לב
– סוכרת
– סרטן מסוגים שונים
– דלקות מעיים
– מחלות כבד
– מחלות אורטופדיות
– ועוד
המשמעות של מחלות אלו מבחינת המעסיק – מחקרים מראים שעובדים הסובלים ממחלות אלו מפסידים יותר ימי עבודה, תפקודם יורד ולעיתים ישנם תפקידים שאפילו לא מתאימים להם על רקע מצבם הבריאותי.
בנוסף על כך השמנה גורמת ל :
– עייפות קשה
– ישנוניות
– חוסר ריכוז
– ירידה במצב הרוח
כלומר, כל התופעות שמפריעות לעובד להיות מצטיין. ברור שלמעסיקים אינטרס גדול לדאוג לתקינות המשקל והבריאות של העובדים שלהם! עובד ששומר על תזונתו ובריאותו הוא עובד מצליח ויעיל יותר.
לפי המחקרים, המעסיק שלוקח חלק בשיפור הבריאות של העובד מקבל עובדים בריאים ומרוצים יותר!
קבוצות ההרזיה של ד”ר אולגה רז במקומות עבודה מביאות מודעות ויכולת לשפר את בריאות העובדים, עוזרת להם להיראות ולהרגיש טוב יותר ולהפוך לאנשים מרוצים ולעובדים טובים יותר.
מהי השיטה?
השיטה פותחה על ידי דר’ אולגה רז וכוללת תוכנית תזונתית (דיאטת הלחם) ואימון (קואצ’ינג) תזונתי.
דיאטת הלחם הנה דיאטה מהפכנית פרי פיתוח של ד”ר אולגה רז, מהדיאטניות המובילות בארץ. התוכנית מתבססת על מזונות שכולם אוהבים אך חוששים לאכול כמו לחם, פסטה, אורז, גריסים וכו’ וגם סוגי בשר רזים, עוף, דג, ביצים, ירקות, ואפילו סושי – הסוד הוא בסוג, בכמות ובתדירות ולזה יש תוכנית מדויקת וקלה לביצוע. לדיאטה תוצאות מדהימות – ירידה במשקל ובהיקפים, ירידה ברמות הסוכר והשומנים בדם, הפחתת לחץ דם, שיפור תפקוד מערכת העיכול, שיפור באיכות השינה, חיוניות ועירנות בשעות העבודה. השיטה נוחה לביצוע, אינה מפריעה למהלך העבודה ובנוסף מתאימה לכל כיס.
למי מתאימה השיטה?
לכל מי שרוצה לרדת במשקל ולשמור על המשקל, לכל מי שרוצה ללמוד כללי תזונה בריאה, לכל מי שרוצה לטפל או למנוע מחלות ובעיות בריאות שונות כגון מחלות לב וכלי דם, יתר לחץ דם, סוכרת, עצירות, נחירות, ועוד. השיטה מתאימה לאנשים בכל מעגל החיים – ניתן לעשות התאמות לנשים הרות ומניקות, חולי צליאק, צמחונים וכו’.
מי מנחה את קבוצות ההרזיה?
דיאטניות קליניות שעברו הכשרה בשיטת ד”ר אולגה רז, בעלות הידע האקדמי והניסיון הקליני הנדרש על מנת לתת מענה לצרכי המשתתפים כולל הפניה לבדיקות דם וניתוח התוצאות, מתן תוספי תזונה בהתאם, התאמת הדיאטה למצב הרפואי, וכמובן כלים לשינוי הרגלים וצורת חשיבה על ידי שימוש באלמנטים של האימון ליצירת שינוי שילך לאורך זמן. התמיכה הקבוצתית משלימה את הטיפול כולו.
מה הייחוד בקבוצת הרזיה במקום העבודה?
1. המחיר –נמוך יותר מקבוצות הרזיה רגילות.
2. הנוחות – הקבוצות מתקיימות במקום העבודה עצמו בימים ובזמנים המתאימים.
3. סביבה חברתית מוכרת – מה שנותן חיזוקים ועידוד להמשיך ולהתמיד.
הסדרים לחברות
חברות שמעוניינות לקיים קבוצות ההרזיה אך אין ביכולתן לעשות זאת אצלן, יכולות לצרף את העובדים לקבוצות הקיימות בסניפים של דר’ אולגה רז, במחירים מיוחדים.
מה כוללת השתתפות בקבוצת הרזיה?
מפגשים חד שבועיים של כשעה, חוברת הסברים, תפריטים לפי שיטת דיאטת הלחם, כרטיס מעקב. במהלך המפגש מתקיימת שקילה, מדידת היקפים, דיון תומך ומקדם בבעיות וקשיים שעולות כגון התמודדות עם אכילה רגשית, מסעדות, אירועים ובתי מלון, אכילה במהלך יום העבודה ועוד, משברים ו”נפילות”, שיחה של המנחה בנושאים החמים, החיוניים והמעניינים ביותר מעולם התזונה והבריאות.

מאת דר’ אולגה רז, PhD, תזונאית קלינית, מנחת קבוצות הרזיה, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי איכילוב

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם גם במקום העבודה, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.