מה סיפור שלכם?

שלום חברים,

אחת המכשלות של דיאטה היא שאנחנו רגילים להמציא סיפורים על ההתנהגות שלנו ולהאמין בהם. לדוגמא אחת מהמשתתפות בקבוצות ההרזיה שלי סיפרה שהיא נוסעת לסוף שבוע לאילת ופוחדת להשמין את כל מה שרזתה קודם, משום שעבורה, אילת זה אוכל ומסעדות. הבהרתי לה שזה אחד הסיפורים שהיא סיפרה לעצמה והאמינה שהוא האמת, ומתוך זה לא פלא שכל פעם שהיא נוסעת לאילת היא משמינה. הצעתי לה להחליף את הסיפור בסיפור אחר, לדוגמה, “כל פעם שאני נוסעת לאילת אני עושה סקס עם בעלי 3 פעמים ביום”. (אפשר גם לספר סיפור אחר, כמו “כל פעם שאני נוסעת לאילת אני מבלה 3 שעות ביום בפעילות גופנית”). התוצאה הייתה שהיא חזרה מאילת עם קילו וחצי פחות. דוגמה נוספת מהקבוצות – משתתפת שאופה עוגות כל שבוע ומספרת שהיא עושה את זה “בשביל האורחים” (לא משנה שיש לה אורחים אולי פעם בחודש ובהודעה מראש). הסיפור האלטרנטיבי שהצעתי לה היה “כל פעם שאורחים באים אני מכינה סנדוויצ’ים אלגנטיים במגוון של ממרחים”. הסיפור החדש הצליח.

נסו לחשוב איזה סיפורים אתם מספרים לעצמכם ונסו להחליף אותם בסיפור אלטרנטיבי ולא מזיק. איתור של הסיפור והחלפה שלו יכולים לסייע לכם לשנות אמונות והרגלים וכך לקדם את הדיאטה שלכם בצורה משמעותית.

שלכם

אולגה רז

דיאטה לילדים

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכםתפנו לדר‘ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו קשר איתנו דרך האתר.