איך לוותר על תוספת פחמימה בארוחה העיקרית?

בשיטת דיאטת הלחם לא מפרידים חלבונים ופחמימות אך כן אוכלים מנה בשרית ללא תוספת פחמימה – כלומר עם ירקות בלבד. רובנו רגילים מאוד לאכול תוספת פחמימה בארוחה העיקרית ולא יודעים בתחילה איך אפשר לוותר על הפסטה או תפוח האדמה? אז אם גם לכם קשה לוותר הנה כמה טיפים:

  1. קולרבי מבושל – מוזר ככל שזה אולי ישמע, כאשר מבשלים קולרבי הוא נעשה דומה מאוד לתפוח אדמה! ניתן לשלב אותו במרק ירקות, לבשל לחתוך ולהקפיץ עם בצל מטוגן קלות, לאפות בתנור ועוד.
  2. דלועיים – דלעת, דלורית ודלעת ערמונים בעלות טעם מתקתק ומרקם דחוס (במיוחד שתי האחרונות). התכונות הללו מספקות תוספת עשירה, מזינה ומשביעה שיכולה להחליף בצורה מצוינת בטטה או תפוח אדמה. בנוסף ניתן להשתמש בהם בתור מצע נפלא לממולאים.
  3. ירקות מוקפצים וירקות אפויים – ירקות מוקפצים מהווים תוספת נפלאה לארוחה או בסיס לארוחה עצמה. גם ירקות אפויים בצורת אנטיפסטי משדרגים ומעשירים ויכולים לשמש אתכם אח”כ גם כתוספת לכריכים.
  4. סלט כארוחה – ניתן להכין סלט ירקות גדול ולהשתמש בו בתור מצע לארוחה. מתאים במיוחד בתקופת הקיץ כאשר פחות מתחשק לאכול ארוחות כבדות וחמות ובנוסף אופציה מצוינת לאכילה רזה בחוץ (טיפ קטן: בקשו רטבים בצד).

רוצים לקבל עוד רעיונות לבישול בריא ומזין? לחצו כאן: http://bit.ly/2tPrdfP