ירידה במשקל בשיטת אולגה רז

אולגה רז, תזונאית קלינית מובילה בארץ, מדענית וחוקרת, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז רפואי איכילוב, מייסדת ומנהלת מחלקה לתזונה במרכז אוניברסיטאי אריאל. פיתחה את דיאטת הלחם המפורסמת על בסיס מחקרים קליניים, כתבה מאמרים וספרים. דיאטת הלחם תוארה בספריה: רב המכר “לאכול לחם ולרזות” שיצא לאור גם ברוסיה ובארה”ב, ומרזים עם אולגה רז”.
אולגה רז פיתחה שיטת הרזיה עבור ירידה במשקל המבוססת על דיאטת הלחם, המשלבת טיפול תזונתי קליני וקואצ’ינג (אימון) תזונתי, המאפשר למטופלים ליישם ביתר קלות את התוכנית התזונתית ,לאמץ אותה לחיים, לראות ירידה במשקל לרזות וליהנות. השיטה מיושמת לטיפול אישי וקבוצתי.

כיצד דיאטת הלחם מעודדת ירידה במשקל?

הרעיון העומד בבסיס הדיאטה הוא לאכול כדי לרזות ולעודד ירידה במשקל. בדיאטה אוכלים לאורך היום ובשעות מאוחרות של הערב מגוון של מאכלים טעימים ואהובים כמו: כריכים מלחם, אשר אסור לאכילה במרבית הדיאטות, ותחליפי לחם, כמו פסטה, אורז, גריסים, קטניות ועוד. באופן זה לא סובלים, לא רעבים ואוכלים אוכל טעים, מגוון וכמובן – זמין. כמו כן, מותר לאכול ללא הגבלה ירקות מכל צבע ובכל צורה ומדי פעם ביצים, בשר, עוף, דגים, פירות ים, סושי ועוד. בדיאטה מותר לטגן ולהקפיץ את האוכל, החשוב הוא סוג השמן שמשתמשים בו. הדיאטה מורידה ואף מבטלת את הדרישה למתוק ממנה סובלים ובעיקר סובלות רבים מהאנשים שסובלים מעודף משקל ומעוניינים לרזות וכך מעודדת את הרזיה.

כיצד בנויה דיאטת הלחם?

דיאטת הלחם באמצעותה ניתן לראות ירידה במשקל  בנויה משני שלבים: שלב ראשון היותר מוקפד והבנוי בעיקר על כריכים טעימים, ירקות, ביצים ובשר בהגבלה, והשלב השני בו מותר להרחיב את הגיוון ולאכול במקום הלחם את התחליפים, כמו פסטה,אורז, בטטה וכו’. הכל מוסבר ומאורגן לצורה הנוחה והפשוטה ביותר לביצוע.
הדיאטה מאפשרת לאכול אוכל טעים בכל המצבים בחיים, כולל במסעדות, בנסיעות וכמובן ביום יום ובמקביל לראות ירידה במשקל ולרזות!
הירידה במשקל באמצעות שיטת אולגה רז משלבת הבנות התנהגותיות שנבחנו לאורך שנים, והמאפשרות למטופלים בה להפוך בקלות את הדיאטה ואת תהליך הירידה במשקל לחלק משגרת החיים, בהנאה וללא קשיים. שינוי ההתנהגות מתבצע על ידי קואצ’ינג (אימון) אשר נותן למטופלים פתרונות עכשוויים ופרקטיים לבעיות הקיימות ופותח עבורם בחירות ואפשרויות חדשות. כל אלו מאפשרים הרזיה בצורה נכונה ושמירה על המשקל שמושג לאורך זמן.
הטיפולים האישיים מתבצעים על ידי אולגה רז והתזונאיות שחונכו על ידה, וכוללים אבחון הבעיות וסדרה טיפולית. הפגישות הקבוצתיות מונחות על ידי תזונאיות קליניות מוסמכות, מה שמאפשר מתן פתרונות מוסמכים לכל בעיה בריאותית ולא רק לבעיית משקל והרזיה. קבוצות ההרזיה הן קבוצות קטנות עד כ-20 איש לקבוצה.

האם דיאטת הלחם מתאימה לכולם לצורך ירידה במשקל?

דיאטת הלחם במהותה מתאימה לכולם, הן בריאים המעוניינים בירידה במשקל והן לסובלים מבעיות בריאות מאחר ופרט לכך שדיאטת הלחם מעודדת ירידה במשקל היא גם משפרת את הבריאות : מורידה את רמות הסוכר, הכולסטרול והשומנים בדם, מורידה ערכי לחץ דם, משפרת תפקוד מערכת העיכול, מפחיתה עוצמת נחירות , משפרת את איכות השינה ועוד. לכן היא מתאימה במיוחד לחולי סוכרת, לסובלים ממחלות לב, רמות גבוהות של שומנים בדם, יתר לחץ דם, בעיות במערכת העיכול, בעיות שינה ועוד. עקרונותיה מתאימים גם לנשים הרות ומניקות, ילדים ונוער, חולי צליאק ועוד.

דיאטת הלחם של אולגה רז- ירידה במשקל בכיף ובהנאה!

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל בשיטת אולגה רז, תרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.