פרופ’ אולגה רז – דיאטנית קלינית שיכולה לעזור לך לשנות את חייך

דיאטנית קלינית פרופ' אולגה רזפרופ’ אולגה רז אינה דיאטנית קלינית רגילה, חשיבתה פורצת הדרך ושיטות האבחון והטיפול היחודיות שהיא פיתחה במשך יותר מ-30 שנים בתחום התזונה והדיאטה הפכו אותה לגורו תזונה יוצאת דופן. רבים מרחבי הארץ ,תיירים וסלבריטאים מגיעים אל הקליניקה שלה לקבלת אבחון, יעוץ והכוונה. מטופלים רבים מדווחים כיצד הפגישה עם פרופ’ רז שינתה את חייהם ואת גישתם לאוכל, לגוף, לעצמם ולחיים בצורה שלא האמינו שתתכן.

איך פרופ’ אולגה רז יכולה לעזור לך?

יכולת אבחנתית יוצאת דופן

עושה כל מה שרק אפשר ללא הצלחה בירידה במשקל? במהלך תהליך האבחון פרופ’ אולגה רז תסייע לך לבדוק סיבות סמויות לכך כמו תת תפקוד של בלוטת התריס, תסמונת השחלה הפוליציסטית ועוד. היא תפנה אותך לבדיקות האבחנתיות הנכונות ולרופאים שחשוב לפגוש כדי לטפל ולאפשר שיפור הבריאות וירידה במשקל.

הציפורניים שבירות?

פצעים בפה?

כאבי ראש?

סחרחורות?

נשירת שיער?

תשישות בלתי פוסקת?

במהלך תהליך האבחון ה אולגה רז תברר את כל הבעיות שמפריעות לך, תבדוק את בדיקות הדם שלך ותסייע לך לאזן את המחסורים התזונתיים על ידי תזונה ותוספי תזונה מותאמים אישית לפי הצורך. במידת הצורך פרופ’ אולגה רז תשלח אותך לבדיקות נוספות לאיתור הגורמים הסמויים לתסמינים הללו ותטפל בך בהתאם.

תוכנית תזונתית מנצחת

נמאס לך כל היום לספור קלוריות?

לחשב כל גרגר?

פרופ’ אולגה רז תתאים לך תוכנית תזונה פרקטית, קלה ליישום ויעילה להפחתת משקל ולשיפור הבריאות והחיוניות. יש לך בעיות בריאות שלהן? התוכנית תותאם באופן אישי לצרכיך לשיפור מצבך הבריאותי. פרופ’ אולגה רז מקדימה את זמנה מבחינת המלצותיה. כך היא הייתה הראשונה להמליץ לאכול כל 3-4 שעות והמליצה על צריכת פחמימות מורכבות (כמו לחם ופסטה) במטופלים סוכרתיים – הרבה לפני שאלה הפכו להיות המלצות פופולאריות.  כך נהנים מהטיפול הנכון – בזמן הנכון.

התמחות בטיפול בבעיות בריאות שונות

ניסיון רב שנים בתור מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי ת”א ע”ש סוראסקי (“איכילוב”) כחלק מצוות רפואי והקפדה מתמדת על התעדכנות במידע המקצועי העדכני ביותר מקנים לפרופ’ אולגה רז את הידע והכלים לטפל במצבי בריאות שונים כגון: סוכרת, טרום-סוכרת, מחלות לב, יתר כולסטרול, יתר לחץ דם, מחלות כליה, הפרעות אכילה, מחסורים תזונתיים, מחלות מערכת העיכול, תת תפקוד של בלוטת התריס ועוד.

שילוב של אימון אישי (Coaching) כחלק אינטגרלי מכל טיפול תזונתי

אם רק תפריט דיאטה היה מספיק כולם היו יורדים במשקל בקלות אבל העובדה היא שאנשים נוטים לעשות דיאטות, לרדת במשקל ולעלות שוב עם ריבית. הבעיה – רוב האנשים לא עושים שינוי אמיתי בהרגלים, בצורת החשיבה ובגישה לאוכל ולחיים. במפגשים עם פרופ’ אולגה רז עוברים מסע מרתק של שינוי בגישה ובחשיבה שפעמים רבות משפיע לטובה גם על אלמנטים אחרים בחיים כמו זוגיות, עבודה ועוד.

אודות פרופ’ אולגה רז

פרופ’ אולגה רז היא דיאטנית קלינית וחוקרת, בעלת תואר דוקטור למדעי התזונה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תארים נוספים בביולוגיה ובחינוך. פרופ’ רז היא מהמומחיות המובילות בתחום התזונה והדיאטה בישראל, מחברת ספרי תזונה מצליחים כולל רב המכר “לאכול לחם ולרזות”, מרצה בכנסים בארץ ובחו”ל, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי ת”א ע”ש סוראסקי (“איכילוב”), ראש המחלקה למדעי התזונה במרכז האוניברסיטאי אריאל, מנכ”לית “מרכז רז להרזיה ולתזונה בריאה”, אורחת קבועה בתוכנית הטלוויזיה “הבוקר של דנה” בערוץ 2 ומנחת תוכנית רדיו מצליחה ב”רדיו ללא הפסקה” 103FM.

 

 

אם נמאס לכם לסבול בשביל לרזות? רוצים ללמוד איך לרזות בקלות ובהנאה ולשמור על ההישגים? לא רוצים עוד דיאטה לרזומה אלא שינוי אמיתי באורח החיים? השאירו את הפרטים שלכם ונציגינו יחזרו אליכם לקבלת פרטים ולהתאמת מסלול תזונה ללא כל התחייבות .

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.