מה עושים עם מחסור בברזל בגברים?

האם דקל ננסי עוזר למניעת התקרחות גברית?

דקל ננסי – סן פלמטו יש כל מיני מחקרים בנושא של גבריות וביצועים מיניים ובריאות פרוסטטה. לגבי הצמחת שיער לא ידוע אבל כדאי להיות סקפטיים.

מה עושים עם מחסור בברזל בגברים?

במקרה של ברזל נמוך בבחור צעיר הולכים לגסטרואטנרולוג לבדיקה מקיפה. במידה והכל תקין חשוב לצרוך תוכנית תזונה עשירה בברזל ולקבל טיפול מתאים בתוספי תזונה לפי הנחיות של דיאטנית או רופא. כדורי ברזל לעיתים עושים אי נוחות במערכת העיכול – עצירות או שלשול אבל רוב האנשים מתרגלים מצוין ויש גם כדורים יחסית קלים יותר למערכת העיכול. כאשר מקפידים על תזונה עשירה בברזל ועוקבים אחרי בדיקות הדם והמאגרים מתמלאים ובאופן הדרגתי ניתן להפחית את התוספים ולהסתמך על התזונה.

תזונה נכונה

מה עושים אם תוסף ברזל גורם לעצירות?

כדאי לנסות פרוגרדומד או אקטיפרין שהם יעילים יותר אבל אם אפשר לנסות ברזל עדין/רך שהוא במינון יותר נמוך אבל לאורך זמן עושה את העבודה. בנוסף מבחינה תזונתית חשוב לשתות הרבה, לאכול כל 3-4 שעות ואם יש בעיה ביציאות להשתמש בתוסף סיבים (לא בסמוך לתוסף הברזל). כף אחת פעמיים ביום מעורבבת עם נוזל (תה/קפה/יוגורט/מרק) וזה מסייע לאזן את תפקוד מערכת העיכול ולתזונה נכונה.

להאזנה:

http://103fm.maariv.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=GHDGFD&c41t4nzVQ=KG

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר דרך האתר.