שאלות על בשר קפוא ונשירת שיער

לפי נתוני מועצת הלול והבקר בישראל לא מזריקים אנטיביוטיקה לפרות אלא אם פרה חולה ואז לא חולבים ולא שוחטים לבשר. זה נתונים שניתנו לי אך כמובן שאין לי יכולת לדעת אם זה בודאות אכן כך. לכן אני מעדיפה לבחור בשר רזה כמו סטייק פילה או סינטה וללא תוספות שומניות. בשר קפוא הרבה פעמים הוא בשר מוזרק מים. הוא לא מעובד כי לא מוסיפים חומרים אבל מזריקים מים ורואים את זה כשהבשר מפשיר והוא נהיה קטן. זו בעיה משקלית ולכן זה לא סיפור מבחינה תזונתית.

האם תוסף ג’ינ’קו בילובה עוזר לזכרון?

ג’ינקו בילובה לפי ספרות חצי מדעית משפיע לטובה על בדיקות דם אבל האם עוזר לזכרון? אם היה עוזר לא היה אלצהיימר. למרבה הצער אין היום תרופות לשיפור הזכרון. מבחינת תזונה יש מזונות שרצוי לאכול פחות שכן אלו מזונות שעלולים להוביל לחסימת כלי דם כולל כלי דם שמובילים למח לדוגמא מזונות עשירים בשומן מן החי (מוצרי חלב שמנים, בשר שמן, חמאה), כדאי להרבות בצריכת ירקות מסוגים וצבעים שונים כי הם שומרים דווקא על בריאות כלי הדם וזה יכול להקטין סיכון לפגיעה בזכרון.

להאזנה:

http://103fm.maariv.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=GHFHJJ&c41t4nzVQ=KG

תזונה נכונה

האם יש מזונות שמסייעים למניעת נשירת שיער?

חשוב קודם כל לוודא שאין מחסורים תזונתיים: ויטמין B12, ברזל (Iron) ופריטין. אם הערכים לא תקינים – צריך לתקן בהתאם גם מבחינת תזונה וגם מבחינת תוספי תזונה.כדאי גם לוודא שבלוטת התריס מאוזנת. בנוסף, רופא עור יכול לסייע באבחנה במידה ויש בעיה כמו אלופסיה או פטריה. אם אין מחסור תזונתי בבדיקות דם אז תזונה נכונה לא בהכרח תסייע אבל חשוב לדעת שלפעמים תזונה לא מאוזנת חסרה בחלבון, אבץ או ברזל יכולה להוביל לתופעות הללו. לכן חשוב לאכול מזונות המכילים אותם. זאת במקביל לטיפול נאות בבעיה הבסיסית.

להאזנה:

http://103fm.maariv.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=GHEGIH&c41t4nzVQ=KG

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל , תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר דרך האתר עכשיו.