עבודה, משפחה, התחייבויות – שמים את הכל לפני הצרכים שלכם?

שלום חברים וחברות,

יש לכם כל כך הרבה עיסוקים, משפחה, עבודה, מחויבויות, צריך לדאוג שלכולם יהיה טוב ושכולם יהיו מרוצים אבל חשבתם פעם איפה אתם שמים את עצמכם בסדרי העדיפויות? אנשים רבים עם עודף משקל סובלים מדימוי עצמי לא גבוה (ולא ברור מה גרם למה: ההשמנה לירידה בדימוי עצמי או דימוי עצמי נמוך לעליה במשקל, ולדעתי ברוב המקרים השני הוא הנכון). מה שיוצא הוא שהם משאירים את הצרכים של עצמם בעדיפות האחרונה, מטפלים בכולם ובכל דבר פרט לעצמם, כי אין כבר זמן, כוח או סיבה מספיק טובה. בעקבות שיחות אלו קורים דברים מדהימים, לדוגמה, אחת המשתתפות בקבוצות ההרזיה שלי סיפרה שהתחילה להכין לעצמה אוכל, מה שלא עשתה בחיים, רק לאחרים. אחרת סיפרה שביחד עם הסנדוויצ’ים של הילדים התחילה להכין גם לעצמה, פעם ראשונה בחיים. השלישית סיפרה שהתחילה לקנות בסופר קודם כל את הפריטים שלהם היא זקוקה ורק אחרי זה למשפחה.

מכאן מתרחשים שינויים מרחיקי לכת גם לגבי המשפחה: האנשים מתחילים להעביר את כל המשפחה לאוכל בריא יותר, לשביעות רצונם של בני המשפחה שגם הם, בחלק גדול מהמקרים, סובלים מעודף משקל. נסו גם אתם לחשוב איפה אתם שמים את עצמכם בסדר העדיפויות? אל תשכחו שאם תתנו לעצמכם יותר חשיבות עצמית ותטפלו בעצמכם – זה לא גורע מהיכולת שלכם להיות שם גם בשביל אחרים. להיפך – זה רק יכול להפוך אתכם לאנשים בריאים יותר, מאושרים יותר וכך גם האוהבים אתכם יהיו מרוצים יותר.

שלכם

אולגה רזדיאטה ומשפחה

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכםתפנו לדר‘ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו קשר איתנו דרך האתר.