להתייחס לעצמך בכבוד – חלק חשוב בתהליך של שינוי הרגלים ואיכות החיים

שינוי הרגלים

שינוי הרגלים לא מתחיל ונגמר ביישום של תפריט. כדי לעשות שינוי שיהיה משמעותי וגם כיפי לביצוע חשוב גם להתנהג לעצמנו בכבוד. כמה טיפים שיכולים לעזור לכן לעשות שינוי ללא מאמץ:

  1. לאכול לאט ובנחת, ליד שולחן – במקום לנשנש מהסיר בזמן הבישולים, לחטוף משהו “על הדרך” וכמובן – לאכול את השאריות של הילדים, אכלי בצורה שמכבדת אותך. שימי את האוכל שלך בצלחת, שבי ליד שולחן, אכלי לאט ובנחת – מגיע לך!
  2. להיות ערוכה ומתוכננת בכל מצב – את הילד שלך לא היית שולחת לבית הספר ללא אוכל נכון? דאגי להצטייד בכריך או כריכים בתיק כך שלא תהיי רעבה ותאכלי דברים שבכלל לא תכננת בגלל שנתקעת בלי אוכל והיית רעבה.
  3. להיות פעילה ביומיום – גם אם אין לך חשק להרשם לחדר הכושר, נסי לשמור על אורח חיים פעיל. החני רחוק כדי שתוכלי ללכת קצת יותר, עלי ורדי במדרגות מתי שניתן. תני לגוף לעשות את מה שהוא יודע לעשות – לנוע עוד ועוד.
  4. לישון שנת לילה טובה – רצוי שתשני לפחות שבע שעות בלילה. שינה טובה עוזרת לשמור על המשקל ומשפרת את תחושת החיוניות, מצב הרוח ואיכות החיים.
  5. לא לבזבז את הזמן שלך– במקום לבלות שעות מול הטלוויזיה (וכמובן לאכול על הדרך), השקיעי בעיסוקים יותר מועילים כמו פעילות גופנית, קריאת ספרים, פגישה עם חברות וכדומה.
  6. להשקיע במראה– עם השינוי מהפנים אל החוץ חשוב גם לעשות שינוי מהחוץ אל הפנים. לבשי בגדים שיפים בעיניך ואל תחכי להתלבש ולהתגנדר רק כשתגיעי למשקל המיוחל. צריך גם ליהנות מהדרך.

דיאטת כריכים

 

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.