טיפ לבחירת גלידות איכותיות

קראו את רשימת הרכיבים – בגלידה איכותית רשימת הרכיבים תתחיל בחלב/שמנת/יוגורט. זה אומר שזה הרכיב העיקרי בגלידה ומכאן שהיא מוצר חלב עם מרכיבים תזונתיים של מוצר חלב כמו חלבון וסידן שמועילים לתזונה נכונה. לעומת זאת אם רשימת הרכיבים מתחילה ממים, סוכר, סירופים וכו’ ואבקת חלב נמצאת, אם בכלל, לקראת סוף הרשימה אז זוהי גלידה לא איכותית, דלה ברכיבי תזונה ועשירה בסוכר.

דיאטה וגלידה

אנחנו יכולים ללמוד מכאן שני דברים חשובים:

  1. סדר רשימת הרכיבים חשוב להכרת האיכות של המזון. הרכיבים כתובים בסדר יורד מהרכיב שנמצא בכמות הגדולה ביותר ועד הרכיב שנמצא בכמות הקטנה ביותר. דוגמא מצוינת לכך ניתן ללמוד מממרחי שוקולד המתיימרים להקרא ממרחי אגוזי לוז אך אם אנחנו מסתכלים על רשימת הרכיבים נראה שהרכיבים הראשונים ברשימה (כלומר אלו שנמצאים בכמות הגדולה ביותר בממרח) הם סוכר ושמן.
  2. גם בנשנושים ניתן לבחור איכותי יותר – יש דברי מתיקה שהם נטולי כל ערך תזונתי ויש דברי מתיקה שמספקים ערכים תזונתיים. אז נכון שמבחינה תזונתית רצוי לצמצם דברי מתיקה עד כמה שניתן אך אם כבר אוכלים כדאי שעל הדרך גם נרוויח רכיבי תזונה חשובים.

מעוניינים לקבל כלים נוספים כדי לבחור את המזון שלכם בחוכמה? לחצו כאן: http://bit.ly/2tPrdfP

אם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר דרך האתר.