החיפזון מהשטן? בדיאטה כן!

כולם רוצים לרזות ומהר ולא חושבים על מה הרזיה מהירה עושה לגוף שלהם. הרזיה מהירה בעזרת דיאטת כאסח אינה נמשכת לאורך זמן ובסופו של דבר עולים במשקל עם ריבית. למרבה הצער, למרות שכולם יודעים שהרזיה מהירה מדי ודיאטות כאסח קיצוניות אינן מועילות בטווח הרחוק, רבים ממשיכים להתפתות אליהן שוב ושוב ושוב.

מה הבעיה עם דיאטות כאסח וירידה מהירה במשקל?

יש כמה בעיות עם דיאטות כאסח ואחת המשמעותיות היא שלא ניתן להתמיד בהן לאורך זמן. זה קשה פיזית ונפשית ובסופו של דבר נשברים ואז…הו אז אוכלים הרבה יותר ועולים במשקל עם ריבית. דיאטות אלו פוגעות בחילוף החומרים מה שגורם לעליה במשקל להיות משמעותית יותר בכל פעם שעושים דיאטת כאסח ושוברים אותה.

מה נחשב לקצב ירידה טוב במשקל?

כ-0.5-1.5 ק”ג לשבוע נחשב לקצב ירידה מצוין ובר השגה על ידי דיאטה שפויה לחלוטין שניתן לקיים לאורך זמן. זה אגב קצב הירידה הממוצע בדיאטת הלחם. לחלק מהאנשים זה נשמע קצב איטי אבל חשבו לבד – 0.5 ק”ג בשבוע מתרגם ל-2 ק”ג לחודש שזה 24 ק”ג בשנה. מה רע? נסו לשנות את החשיבה והשאיפות במקום – כמה שיותר מהר – כמה שיותר טוב ולאורך זמן!

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.