לרדת במשקל בחגים? אפשרי בהחלט

החגים הסתיימו ובפגישות עם המשתתפים בקבוצות ההרזיה שלי דיברנו על מה היה בחגים, איך התמודדו ומה היה שונה בחגים הללו כאשר הם נמצאים במסגרת הקבוצה לעומת שנים קודמות.

אז מה השתנה באיך שהם אכלו? היו הרבה תשובות וביניהן המשיכו לאכול כרגיל, אכלו לפני שיצאו לארוחות כדי לא להגיע רעבים מדי ולשלוט בבחירות ובכמויות, בחרו מה שמתאים להם בארוחות ולא התנפלו על כל מה שהגישו, הכינו אוכל בריא וטעים (מיותר לציין שכולם היו מרוצים), התרחקו ממתוקים או, אלו שבחרו כן לאכול מתוקים, סיפרו שאכלו מנה אחת והסתפקו בזה.

ומה קרה למשקל שלהם? רוב חברי הקבוצות ירדו במשקל, כמה מהם נשארו במשקל ורק שניים עלו במשקל וגם הם – פחות מק”ג בודד. אני מעריצה אותם! אחד המשתתפים שמצוי במצב לא פשוט שכן אשתו קונה ומכינה המון עוגות ואוכל עתיר שומן למרות שהיא יודעת שהוא צריך לרדת במשקל מסיבות בריאותיות ירד במהלך החגים 1.6 ק”ג תודות לכך שהוא פשוט אכל חצי מכל מה שאשתו שמה לו בצלחת.

בקיצור, אפשר לרדת במשקל ולשמור על הקיים בכל מצב, בחגים, בחופשה, בחו”ל, צריך רק להחליט שאנחנו יותר חשובים מהאוכל, שלא כדאי להחזיק בבית אוכל מפתה ושהכל אפשר – צריך רק להחליט.

רוצים גם אתם ללמוד איך לעשות את זה? אתם מוזמנים להצטרף לקבוצות שלנו! פרטים ב-0524266934 או 036094147 וצרו קשר איתנו.