דיאטה קלה? אם תרצו, אין זו אגדה!

דיאטה קלה – למה הכוונה?

דיאטות לירידה במשקל יש הרבה, אך למה הכוונה דיאטה קלה? ובכן בכל הנוגע לקלות הדיאטה ניתן להתייחס לשני הבטים : 1.דיאטה קלה מבחינה טכנית : דיאטה שהיא קלה ליישום היא כזו שלא מצריכה כישורים קולינריים, התעסקות ממושכת בבישול והכנת מזונות ייחודיים ומסובכים להכנה. בנוסף, זו דיאטה שמורכבת מארוחות נוחות לצריכה ונשיאה במהלך יום עבודה, יום לימודים, טיולים וכן הלאה. כלומר, דיאטה קלה מבחינה טכנית היא כזו שמורכבת ממזונות בסיסיים זמינים, נוחים ומהירי הכנה, נשיאה וצריכה ולכן מתאימה לכל אדם, לכל עיסוק ולכל כיס. 2.דיאטה קלה מבחינה פיזית ונפשית : דיאטה שהיא מהנה, מספקת, משרה תחושת שובע לאורך זמן, מאפשרת לאכול מזונות שאוהבים והולכת עם הגוף ולא נגדו.

דיאטת הלחם- דיאטה קלה ויעילה

שיטת אולגה רז להרזיה ותזונה בריאה, הידועה בתור דיאטת הלחם, היא דיאטה שעומדת בכל הקריטריונים של דיאטה קלה ובריאה ולכן היא דיאטה מצוינת לטיפול בעודף משקל. הדיאטה קלה מאוד מהפן הטכני – היא מתבססת בעיקר על כריכים שהם מהירי הכנה, לא מצריכים ידע בהכנת מזון וכמובן הם נוחים מאוד לנשיאה וצריכה. בנוסף, היא דיאטה מהנה וטעימה, שהולכת עם הגוף ולא נגדו. בדיאטת הלחם החוק הראשון הוא לא להיות רעבים! אוכלים כל 3-4 שעות ארוחות קטנות , עשירות בפחמימות מורכבות וכך נהנים משובע מוגבר לאורך זמן. בדיאטת הלחם אוכלים מגוון מזונות טעימים מלחם, פסטה וגריסים ועד עופות, בשרים, ירקות וביצים.

דיאטה קלה – למה זה כל כך חשוב?

דיאטה שהיא קלה מבחינה טכנית ומבחינה פיזית ונפשית היא חשובה מאחר ורק דיאטה כזו ניתן להמשיך ולקיים לאורך זמן וכך לאפשר ירידה במשקל ושמירה עליו לאורך זמן. מרבית האנשים שסובלים מעודף משקל התנסו במגוון דיאטות, נשברו ועלו בחזרה במשקל עם “ריבית” של עודף משקל. הסיבות לכך הן מגוונות וכוללות בין השאר דיאטות שהן קשות ליישום ודיאטות שהולכות נגד הצרכים של הגוף. חשוב להבין שדיאטה לירידה במשקל לא חייבת להיות סבל! להיפך, דיאטה טובה לירידה במשקל היא כזו שגם נהנים ממנה – אחרת היא לא תוכל להפוך לדרך חיים ולהניב השגים שישמרו לאורך זמן. רוצים לדעת יותר על דיאטת הלחם ושיטת ההרזיה של אולגה רז? פנו לטלפון 1700-500-311 או 03-6094188 לקבלת פרטים נוספים. דיאטת הלחם של אולגה רז – ירידה במשקל בקלות ובהנאה!

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.