בעקבות הדיאטה- על המסת שומן בטכנולוגיית גלי רדיו- יתרונותיה של השיטה המהפכנית

התפתחות הטכנולוגיה הגיעה גם לתחום הרפואה האסתטית ועיצוב הגוף. כיום כבר אין צורך בניתוח פולשני על מנת להוריד עודפי שומן לא רצויים. אם הדיאטה הותירה אותכם עם חוסר שביעות רצון לגבי מראה הגוף שלכם, הכירו את השיטה המהפכנית החדשה: המסת שומן באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו.

 למי הטיפול מתאים?

במידה וכבר עשית דיאטה ופעילות גופנית והצלחת לרדת במשקל, אך עדיין נשארו עודפי שומן במקומות מסוימים בגוף, את יכולה לשקול לפנות לטיפול המסת שומן. האפשרות השנייה שלך היא לקבל ולאהוב את הגוף שלך כפי שהוא. טיפולים אלו מתאימים להמסת עודפי שומן במקומות ספציפיים בגוף, כגון בטן, ירכיים, סנטר, מותניים, ישבן, זרועות, כרס וחזה גברי.  לא רק נשים פונות לטיפולי המסת שומן- כיום כ-25% מהמטופלים הנם גברים. המסת שומן אינה מחליפה את הדיאטה, אלא באה לתת מענה נקודתי, היכן שהדיאטה לא הצליחה להביא תוצאות מספקות.

 כיצד הטיפול מתבצע?

המסת שומן בגלי רדיו היא שיטה מתקדמת אשר מאפשרת לעצב ולחטב את הגוף בהרדמה מקומית בלבד ובדרך פחות פולשנית בהשוואה לניתוח המסורתי. במהלך הטיפול הרופא הכירורג יחדיר אלקטרודה לאזור המטופל ואילו אלקטרודה שנייה מוצמדת אל העור. בין שתי האלקטרודות יעבור זרם של גלי רדיו, אשר יחמם את תאי השומן וימיס אותם. בהמשך, תאי השומן המומסים מסולקים מהגוף ע”י מכשיר “בודי טייט”. במרבית האזורים בגוף הטיפול נמשך כחצי שעה, אין צורך באשפוז ולמחרת המטופל יכול לחזור לפעילות רגילה. באזור הבטן לעומת זאת, יש צורך בהרדמה מלאה ובכמה ימי מנוחה אחרי הטיפול.

 יתרונות השיטה

להמסת שומן באמצעות טכנולוגית גלי רדיו יש מספר יתרונות: גלי הרדיו פוגעים ספציפית בתאי השומן ולא ברקמות אחרות, מה שמאפשר תהליך החלמה מהיר וללא תופעות לוואי- במרבית המקרים לא יופיעו נפיחויות או שטפי דם בתום הטיפול. בנוסף, החימום באזור שטופל גורם להידוק של סיבי הקולגן ובכך משפר את מראה העור. הטיפול מתבצע לרוב בהרדמה מקומית, מה שמאפשר למטופל להישאר בהכרה ולהיות שותף לתהליך הטיפולי. הפולשנות שנדרשת היא מזערית, והמטופל יכול לחזור לשגרה כבר ביום שאחרי הטיפול.

 האם אני צריכה המסת שומן?

כולנו רוצים (ובעיקר רוצות) להיראות טוב ולהרגיש טוב עם הגוף שלנו.  יחד עם זאת, נשאלת השאלה האם אנחנו צריכות להתאים את עצמינו לאידיאל היופי הנשי שנוצר בתרבות שלנו, אשר קובע שאישה נחשבת ליפה ומושכת כאשר היא על גבול התת משקל. בתרבות המערבית, השאיפה להיות רזה הפכה כמעט לאובססיה ואצל הרבה נשים צעירות זה מתבטא בהפרעות אכילה כגון אנורקסיה. גישה אחרת אומרת שיופי זה במידה רבה מה שאת משדרת, וברגע שאת אוהבת את הגוף שלך ומאמינה שאת יפה, זה גם מה שאחרים יראו. אפשר להתייחס באהבה ובקבלה גם לכמה “עודפי שומן” אשר מתעקשים להישאר במקומות שונים בגופך. בתקופת הרנסנס למשל, ידעו להעריך את היופי הנשי “העגלגל”.

כמובן שחשוב לשאוף לשמור על אורח חיים בריא, שכולל עיסוק בפעילות גופנית על בסיס קבוע ותזונה מאוזנת. תזונה בריאה תתבסס בעיקר על מגוון פירות וירקות, דגנים מלאים, קטניות, זרעים ואגוזים, ולא על שומנים מהחי או מוצרי קמח לבן וממתקים. בכל מקרה, המסת שומן אינה מיועדת להחליף את השמירה על אורח חיים בריא, אלא רק יכולה להשלים אותו.

אם גם אתם רוצים לדעת וליישם איך לרדת במשקל ולשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר דרך האתר.