סודות התזונה של אולגה רז

במשך שנות עיסוקי בטיפול תזונתי, הן במסגרת של קבוצות הרזיה והן באופן אישי, אמרו לי מטופלי, פעמים רבות, כי לו היו יכולים לראות או לשמוע אותי ברגעי משבר, היה קל יותר עבורם לא להישבר ולהמשיך לרדת במשקל או לשמור עליו.

לכן עלה בדעתי הרעיון להפיק DVDs של דיאטת הלחם, גם לאלה שכבר מכירים אותה, הן כתזכורת חיה, הן כזריקת עידוד והן לתוספת מתכונים והדגמות להכנת מאכלים טעימים, בריאים וקלים להכנה לפי עקרונות דיאטת הלחם.

ה-DVDs יכולים כמובן גם לשמש את אלה המעוניינים להכיר את הדיאטה ללא רקע מוקדם, או כמתנה מועילה לאנשים הנאבקים בעודף משקל. ה-DVD הנו פיתרון אידיאלי לעקרות בית, לאמהות במשרה מלאה שרוצות להכין אוכל בריא ולא משמין לבני הבית, לנשות ואנשי עסקים האוכלים מחוץ לבית, למשפחות, לצעירים, למבוגרים, וגם לבעלי מוגבלויות פיזיות ו/או כלכליות.

יתרונות התזונה של אולגה רז

המיוחד ב-DVD זה שהוא משלב את כל המרכיבים שהופכים דיאטה להצלחה:

  1. הבנה – הבנה הינה הבסיס להצלחה! לא לעשות כי אמרו לי שכך צריך אלא להבין למה. ה-DVD כולל הסברים והדגמות רבים.
  2. מודעות – עדויות של אנשים שפעלו בשיטה והצליחו, מאפשרים הזדהות ומציאת הסיפור האישי שאליו הצופה מתחבר.
  3. פעולה – כיצד עושים את הדיאטה? מה כדאי לאכול, כמה ומתי? הכי כיף שאפשר לראות ולעשות אוכל טעים, מהיר ובריא גם בבית, אם כי את דיאטת הלחם ניתן ליישם בכיף גם במסעדה ובבית קפה.

מה זה כולל?

המארז כולל שני תקליטורי DVD:

דיסק 1 : עקרונות דיאטת הלחם

מציג את עקרונות דיאטת הלחם, בעיות הבריאות שניתן למנוע על ידי הדיאטה בשילוב ראיונות עם משתתפים שעשו את הדיאטה, והצגת סוגים שונים של ארוחות ועוד.

דיסק 2 : “מבשלים” דיאטת הלחם

מציג הכנת מאכלים טעימים, בריאים וקלים להכנה לפי עקרונות דיאטת הלחם. המתכונים פותחו והכנתם מוצגת על ידי ענת כהן, אשר ירדה בעצמה קרוב ל-60 ק”ג בקבוצת הרזיה בהנחייתי, ושומרת על משקלה כבר מעל 4 שנים. אני מלווה את ההכנה בהסברים המעשירים את הידע של הצופים בתזונה נכונה ובבישול בריא”.

ואם גם אתם רוצים ללמוד להכין אוכל בריא, טעים ולא משמין עבורכם ועבור בני משפחותיכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 וצרו איתנו קשר דרך האתר.